Selvbetjening
Her kan du nemt og hurtigt få adgang til en række tjenester og informationer, der gør din oplevelse hos Santander mere effektiv. Uanset om du ønsker at opdatere dine oplysninger, finde svar på ofte stillede spørgsmål eller administrere dine lån, er alt samlet ét sted.
Selvbetjeningsmuligheder
Her kan du nemt navigere mellem forskellige kategorier for at finde de tjenester, du har brug for. Vælg en kategori nedenfor for at komme i gang!
Nyt lån
Har du brug for at låne flere penge?
Ændring af månedlig betaling
Har du brug for at øge, sænke eller springe din betaling over?
Indfri lån
Ønsker du at betale dit lån ud?
Indbetaling
Du kan altid lave en ekstra indbetaling til dit lån med en bankoverførsel. Se her hvordan.
Sammenlæg lån
Spar gebyrer og besvær ved at sammenlægge dine lån.
Forhøj lån
Har du brug for at forhøje dit lån?
Betalingsplan
Har du brug for at finde betalingsplanen for dit lån?
Faktura
Har du spørgsmål til din opkrævning?
Kontrakt
Sådan finder du din kontrakt for privatlån, billån og/eller opsparing.
Fuldmagt
Skal du udfylde en fuldmagt i forbindelse med dit kundeforhold hos Santander?
Opdater oplysninger
Er du blevet bedt om at opdatere dine oplysninger?
Anden henvendelse
Drejer din henvendelse sig om noget andet, kan du kontakte os her.
Spørgsmål og svar baseret på kategori
Privatlån
Hvilke dokumenter kræves der og andre spørgsmål vedrørende Privatlån.
Samlelån
Hvornår er det en god ide at samle lån og andre spørgsmål vedrørende samlelån.
Billån
Hvordan finder jeg registreringsnummer på bilen og andre spørgsmål vedrørende vores billån.
Motorcykel
Afdrag, restgæld, forsikring og andre spørgsmål vedrørende motorcykel.
Campingvogn
Forsikring, restgæld, oversigt over aftale og andre spørgsmål vedrørende campingvogn.
Kreditkort
Spørgsmål vedrørende Santander Red og Acceptcard, og hvordan man bruger Apple Pay samt My Cards appen.
Opsparing
Oprettelse af konto, indbetaling, gebyrer og andre spørgsmål vedrørende vores opsparingskonti.
Safe
Hvad dækker en Safe forsikring og andre spørgsmål vedrørende Safe.
Safe Extra
Her finder du svar på spørgsmål vedrørende Safe Extra forsikringen.
Restance
Hvornår modtager jeg en rykker og andre spørgsmål om restance.
Tjoose by Santander
Som kunde hos Santander kan du få adgang til en verden af rabatter med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander.
Kontakt os
Du kan altid få hjælp via vores chat, hvor vores chatbot Sandrine står klar til at assistere dig døgnet rundt. Du kan også kontakte os på mail kundeservice@santanderconsumer.dk, som vi besvarer inden for 3 hverdage.
Beskyt dig mod svindel
Hvis du har modtaget en falsk e-mail eller SMS, som udgiver sig for at være Santander, bedes du videresende den information til os på phishing@santanderconsumer.no
Bemærk at din e-mail ikke bliver besvaret.
Formularer og dokumenter
Her finder du betingelser og vilkår samt andre formularer og dokumenter.
Behandling af persondata
Her finder du svar på, hvordan vi behandler dine persondata og vores persondatapolitik.
Klagebehandling
Hvis du er utilfreds med noget, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning på din sag.
Cookies
Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du at vi bruger såkaldte cookies. Her kan du læse mere om, hvad det betyder.
Tekniske krav
Vi anbefaler, at du altid bruger den nyeste version af dit operativsystem og browser.
Priser og gebyrer
Her finder du en oversigt over vores priser og gebyrer.
Bankordliste
Ordliste over almindelige ord inden for bank og privatøkonomi.