Vil du være med til at opbygge fremtidens bank i Norden?

Vi lever vores brand ved at have en kultur, der er gennemsyret af vores værdier - Simpel, personal and fair. De er nøglen til, hvordan vi bliver det oplagte valg for vores kunder og den bedste arbejdsplads for vores medarbejdere.

Personer laver gruppearbejde

Vil du være en af os?

Se vores ledige stillinger i Norden.

Senior UX/UI Designer

As Senior UX/UI Designer you will be part of cross-functional teams, delivering on Santander Nordic Digital Distribution strategy and optimizing the digital customer and partner experience (web and apps), based on customer and partner insights in Norway, Sweden, Finland and Denmark.

In this role, you are responsible for a user-centered design process – covering exploratory research, definition of impact goals, concept design, prototyping, visual design and follow-up of impact goals. Together with colleagues, you will be developing new digital platforms and enhancing existing platforms.
You are an important link between our customers, partners, stakeholders, and developers – cooperating daily with cross-functional (SAFE) teams to translate product demands to user flows and concepts.

Example of activities :

  • Work with continuous design improvement of our products in our digital channels based on customer insights.
  • Design of new concept for products and self-service.
  • Support the Product Owner in translating user needs into practical next step UX/UI-requirements
  • Ensure that design are in line with customer requirements, policies and regulations
  • Maintain and update the design system to ensure speed and consistency across all digital channels
  • An advocate for good and user-centric design in our cross functional teams.

Læs mere og ansøg

Vores kerneværdier

Think customer

Jeg holder af vores kunder, så jeg går den ekstra mil for at vinde deres tillid og loyalitet. Kunderne efterspørger mere end nogensinde en bank, der er enkel, personlig og fair. Think Customer betyder, at vi går den ekstra mil for at opnå loyalitet og tillid hos de mennesker, vi interagerer med. Hver og en af os skal sætte os i den gennemsnitlige kundes sted og altid tænke på, hvordan vores handlinger påvirker kunderne. Vi skal forudse og opfylde alle spørgsmål, problemer og behov, som vores kunder måtte have. Det betyder at gå ud over det for at levere en service i verdensklasse.

Embrace change

Jeg omfavner nye udfordringer, og jeg ser nye måder at gøre tingene på som en mulighed for at vokse. Verden bevæger sig hurtigt. Ny teknologi, et konstant foranderligt konkurrencelandskab og sociale tendenser har øget samfundets forventninger til virksomheder. Santander har en ambition om at opnå Net Zero inden år 2050, forpligtelser vi skal opfylde. Forandring kræver en indsats og bliver naturligvis mødt med modstand. Forandring kan betyde, at vi laver fejl. Det skal vi ikke være bange for. Fejl er prisen for fremskridt: Vi bør lære af dem, da den største fejl af alle er at ignorere de ændringer, vi skal foretage.

Act now

Jeg handler med ansvar og gør tingene enkle, når det er muligt. Kompleksitet dræber vækst. Dynamiske virksomheder bevæger sig som et fleksibelt kollektiv, fri for bureaukrati og komplicerede processer. Sådan skal vi være. Vi skal tage ansvar for vores egne opgaver og udføre dem hurtigt og ansvarligt, samtidig med at vi opfordrer kollegerne til at gøre det samme. Uanset om det er vores ansvar eller et andet teams ansvar, er vi nødt til at fjerne forhindringer, der bremser os.

Move together

Jeg søger muligheder for at fremme samarbejde og arbejder sammen med andre for at nå fælles mål. Det er kun ved at arbejde som et team, at vi kan løse de sværeste udfordringer. Derfor har vi skabt One Santander. De bedste teams får mest muligt ud af alles færdigheder for at få arbejdet gjort. Mangfoldighed kan være en af ​​vores største styrker, men kun hvis vi samarbejder og lytter til hinanden og bevæger os som én.

Speak up

Jeg er velkommen til at rejse enhver idé eller stille ethvert spørgsmål og opbygge et miljø med respekt og tillid. Jeg er tryg ved at dele og modtage feedback. Alle skal sige fra. Hvor problemer og ideer ikke deles, deles løsninger heller ikke. Alle i virksomheden har et unikt perspektiv, og fordi det er unikt, er det nyttigt. Vi har alle, fra de ældste til de yngste, brug for selvtilliden til at udfordre os selv til at gøre det bedre: Vi skal alle være parate til at give og modtage ærlig feedback, og vi skal alle føle os sikre på, at vores spørgsmål bliver besvaret.

Mulighederne for udvikling er mange

Santander er en virksomhed, hvor der er mulighed for karriereudvikling både i Norden og internationalt bl.a. gennem et globalt talentprogram. Hør Mark fortælle om hans oplevelse med at arbejde på vores globale hovedkontor i Madrid, som en del af hans deltagelse i det globale talentprogram Mundo, i videoen her.

En nordisk bank med spanske rødder

Vi tilhører den globale koncern Banco Santander, der har 144 millioner kunder og over 200.000 ansatte i 45 lande. Vi er en nordisk bank med mere end 1.400 engagerede kollegaer i Danmark, Norge, Sverige og Finland, som arbejder for at skabe en enkel, personlig og pålidelig bank.

Læs mere om os

Om os

Banken med lokal tilstedeværelse og global styrke. Læs mere om os her.

Sponsorater

Vores sponsorindsats fokuserer på inspirerende motion og en sund livsstil. Læs mere om vores sponsorater her.

Nyheder

Her kan du læse seneste nyheder og pressemeddelelser fra os.