Ofte stillede spørgsmål om kreditkort



Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Afvikling af kreditkort

Hvad bliver min ydelse?

Vi har valgt den laveste ydelse, vi kan tilbyde. Du kan se din betalingsplan i vores netbank i løbet af april. Du har også mulighed for at forhøje din ydelse her.

Udgivet 24 marts, 2025

Tilmeld lån til betalingsservice

Da vi konverterer vores kreditkort til et privatlån, har vi været nødt til at afmelde betalingsservice for alle kunder pr. 1. april. Du har modtaget et indbetalingskort i din e-Boks. I marts måned vil du modtage et brev i e-Boks, hvor du får mulighed for at tilmelde dig betalingsservice via et link og en QR-kode. Hvis du tilmelder din aftale inden 12. april, vil du blive opkrævet via betalingsservice fra 1. maj.

Jeg ønsker at indfri mit lån

Hvis du ønsker at indfri dit lån, kan du følge denne guide:

Log ind på netbank med dit MitID.

Vælg det lån, du ønsker at indfri.

Tryk på knappen 'Få indfrielsesbeløb'.

Vælg den dato, hvor du ønsker at indfri dit lån.

Tryk på 'Beregn.

Ønsker du forsikring på dit lån?

Hvis du ønsker at oprette en låneforsikring til dit lån, kan du kontakte Santanders Kundeservice på telefon 70 26 25 02. De kan oplyse dig om dækningen, øvrige vilkår og pris.