Kan jeg ansøge om et samlelån via telefon og brev?
Nej. Du kan kun ansøge om et samlelån hos os via vores hjemmeside. Når du skal ansøge om samlelånet, skal du huske at have dit NemID parat, så du er klar til at udfylde ansøgningen. På denne måde sikrer du dig en hurtig ansøgningsproces.
Hvis du skulle blive i tvivl om noget vdr. ansøgningsprocessen, er du altid velkommen til at kontakte os via telefon på 70 21 31 31.
Når du ringer til nummeret, vil du blive stillet direkte igennem til vores privatlånsafdeling, hvor vi altid sidder klar til at besvare dine spørgsmål. Du skal vide, at der er ikke nogle spørgsmål, der er forkerte at stille – vi besvarer glædeligt dem alle.
På denne måde sikrer vi os nemlig, at du altid kan få et svar, såfremt du bliver i tvivl om noget i forbindelse med optagelsen af dit forbrugslån.
Hos Santander Consumer vægter vi din oplevelse højt, og derfor bør du aldrig tøve med at tage kontakt til os.