Hvad gør jeg, hvis jeg får en fejl, når jeg sender min ansøgning?

Hvis du støder på ”fejl” i forbindelse med indsendelsen af din ansøgning, kan du prøve dig frem med nogle forskellige tiltag.

Først og fremmest bør du kigge ansøgningen igennem for at se, om der optræder nogle røde ”markeringer” med en bemærkning om manglende indtastninger i skemaet.

Derefter bør du kontrollere, om du har ”hakket af” i samtykket. Hvis ikke der gives samtykke til dataanvendelse mv., kan vi nemlig ikke modtage din ansøgning om et lån.

Hvis du stadig oplever problemer med at få sendt din ansøgning afsted, kan du ringe til os på 70 21 31 31. Vi har åbent fra mandag til fredag mellem klokken 10 og 16, og vi vil hellere end gerne hjælpe dig, når du står og har brug for det.

Start med at udfylde ansøgningen og ring derefter til os, så processen bliver så gnidningsfri som muligt.

Når du støder på problemer, bør du også altid prøve at anvende en anden browser samt sikre, at din computer er opdateret med de seneste sikkerhedsopdateringer.