Gå til hovedindholdet

Hvorfor kan jeg ikke logge ind?

Hvis du oplever en fejl, når du forsøger at logge ind i vores netbank via din computer, kan det skyldes, at du har et antivirusprogram, som spærrer for login. Du bedes derfor prøve at logge på fra din mobil, hvor du er frakoblet wifi.

Hvis du bruger den nyeste version af Google Chrome, som er opdateret efter den 18. december 2024, skal vi bede dig om at benytte Firefox eller Safari for at logge ind i vores netbank. Den seneste opdatering af Google Chrome forhindrer nemlig login.

Hvis dette ikke virker, vil vi henvise til at bruge appen.

Hvis du oplever fejl, når du forsøger at logge ind i vores app fra en Android-mobil eller -tablet, anbefaler vi, at du opdaterer både din enhed og appen. Hvis dette ikke løser problemet, kan du prøve at bruge din browser på mobilen.

Hvis du ikke kunde hos os kan du ikke logge ind. Hvis du liger blevet kunde, kan der gå op til 24 timer før du kan logge ind.

Hvis problemet fortsætter beder vi dig om at kontakte vores kundeservice.