Hvad gør jeg, hvis der opstår en fejl, når jeg sender min ansøgning?
Der er flere ting, der kan resultere i en fejl ved indsendelse af din ansøgning om et renoveringslån. Du kan med fordel gøre følgende ting, hvis du støder på en fejl:
Kig ansøgningen igennem, før du sender den og undersøg om der er røde ”markeringer”, hvor der fremkommer bemærkninger om indtastninger i skemaet.
Kontrollér, om du/I har ”hakket af” i samtykket til dataanvendelse mv. Hvis det ikke er gjort, kan vi ikke modtage ansøgningen.
Har du stadigvæk problemer med at få sendt din ansøgning afsted til os, så prøv at find et tidspunkt, hvor du kan udfylde ansøgningen inden for vores telefoniske åbningstid - dvs. mandag til fredag mellem kl. 10 og 16.
Start med at udfylde ansøgningen, og ring derefter til os på 70 21 31 31, hvis der opstår problemer.
Du bør altid sørge for, at din computer er opdateret med de seneste sikkerhedsopdateringer. Derudover kan du altid prøve med en anden browser, hvis du støder på problemer.