Dine muligheder

Oplever du som kunde, at vi ikke tager hånd om din henvendelse på en tilfredsstillende måde, så har du flere muligheder for at klage til os.

Henvendelse

Husk at oplyse dit kreditaftalenummer.
Ring til os hverdage 9-16 på 70 21 90 54
Send et brev til os og mærk kuverten kundecenteret
Send os en mail
Send os mail

Modtag et svar på din klage

Når du har talt med os eller sendt en klage, bestræber vi os på, at du modtager et svar indenfor én arbejdsdag.  Kan din klage ikke løses eller besvares med det samme, vil du modtage information om det videre klagebehandlingsforløb, som er fastlagt ud fra vores klageansvarliges retningslinjer.

Kan vi ikke komme til enighed?

Kan vi, efter du har været i dialog med vores kundecenter og klageansvarlige,  ikke komme til enighed, kan du klage til:

Pengeinstitutankenævnet
Amaliegade 8 B, 2.
1022 Kbh. K.

Andre klagemuligheder

Du kan også indgive klagen til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er særlig relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land. Ved indgivelse af en klage skal du angive vores mail adresse klage@santanderconsumer.dk