Få adgang til en verden af rabatter

Som kunde hos Santander kan du få adgang til en verden af rabatter med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander. For at få adgang skal du, hvis du ikke allerede har, give tilladelse til, at Santander må kontakte dig med tilbud og information, om de muligheder og fordele du har som kunde hos Santander.

Vi vil gerne give vores kunder lidt ekstra - både i hverdagen og når man er på farten med familie og venner. Derfor kan vores kunder, som har givet tilladelse til, at vi må kontakte dem med tilbud og information, om de muligheder og fordele de har som kunde hos Santander få adgang til Tjoose by Santander, som drives i samarbejde med tjoose.com.

Med Tjoose by Santander appen får kunderne adgang til en verden af rabatter, de kan bruge med venner og familie, når de er på farten!

 

Med Tjoose by Santander appen får kunderne adgang til en verden af rabatter, de kan bruge med venner og familie, når de er på farten!

Lige nu kan man bruge appen hos over 1.200 partnere i Danmark og mange flere i resten af Norden. Fx hos Legoland (40%), BonBonLand (25%), Landal Greenparks (10%), DTF Travel (10%), alle Best Western Hoteller (15% rabat hos over 4.200 hoteller) og Hertz (10%).

Hos partnerne kan du spare mellem 10% til 50%.

Sådan får du adgang

Er du kunde hos Santander, og har du givet tilladelse til, at vi må kontakte dig med tilbud og information om de muligheder og fordele, du har som kunde hos Santander, kan du få adgang til Tjoose by Santander.

Har du endnu ikke givet tilladelse til, at Santander må kontakte dig med tilbud og information pr. e-mail, kan du gøre det i Santanders netbank, under Min Profil, hvor du vælger Samtykke & Data.

Det hele foregår via Santanders fordelsapp Tjoose by Santander, som drives i samarbejde med Tjoose.com. Faktisk behøver du ikke andet end din mobil, når du vil have adgang til alle rabatterne. Du finder Santanders fordelsapp under navnet Tjoose by Santander i App Store eller Google Play.

Illustration av en röd pratbubbla med ett frågetecken i

Ofte stillede spørgsmål om Tjoose by Santander

Koster det noget at downloade Santanders fordelsapp Tjoose by Santander?

Hvis du er kunde hos Santander Consumer Bank, koster det ikke noget at downloade Tjoose by Santander appen.

Hvordan får jeg adgang til Santanders fordelsapp Tjoose by Santander?

Du kan hente Tjoose by Santander i App Store eller Google Play. Søg på Tjoose by Santander og download appen. Log på med den e-mail, som du har registreret hos Santander Consumer Bank. Du kan finde e-mailen i Santanders netbank, hvis du er i tvivl.

Santander vil i samarbejde med Tjoose verificere din e-mail, og er du kunde hos Santander Consumer Bank og har givet samtykke til, at vi må kontakte dig med tilbud og information pr. e-mail, vil du blive bedt om at afgive dit mobilnummer, så vi kan sende dig en kode pr. sms, som du skal bruge til at aktivere Tjoose by Santander med. Du har nu adgang til en verden af rabatter.

Hvor kan jeg få rabat?

I Santanders fordelsapp Tjoose by Santander kan du på et interaktivt kort se alle de steder, du kan få rabat. Du kan få rabat på restauranter og cafeer, i webshops og butikker, på hoteller og i forlystelsesparker og meget mere. Klik på de forskellige partnere på det interaktive kort for at se, hvor meget du sparer, og hvordan du indløser rabatten, hos de enkelte partnere.

Hvad sker der med min adgang til Tjoose by Santander, hvis jeg ikke længere er kunde hos Santander Consumer Bank?

Hvis du IKKE længere er kunde hos Santander Consumer Bank, mister du din adgang til Tjoose by Santander appen.

Hvad sker der, hvis jeg ændrer min e-mail hos Santander?

Ændrer du din e-mail hos Santander Consumer Bank, vil du miste din adgang til Tjoose by Santander appen. Men bare rolig, du skal blot logge på Tjoose by Santander appen igen med den e-mail, som du nu har registreret hos Santander Consumer Bank.

Hvad sker der, hvis jeg afmelder mig nyhedsmails fra Santander?

Afmelder du dig nyhedsmails fra Santander Consumer Bank, vil du miste din adgang til Tjoose by Santander appen.

Hvad sker der, hvis jeg ved en fejl kommer til at slette Santanders fordelsapp Tjoose by Santander?

Hvis du ved en fejl kommer til at slette Tjoose by Santander appen, så skal du blot hente appen igen og logge på med den e-mail, som du har registreret hos Santander Consumer Bank.

Hvem skal jeg kontakte, hvis jeg oplever problemer med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander?

Hvis du oplever fejl i appen Tjoose by Santander eller har en uheldig oplevelse hos en af vores partnere, skal du kontakte Tjoose på santander@tjoose.com eller på telefon +45 89 87 54 79.

Illustration av en grön pratbubbla med ett utropstecken i