Spørgsmål og svar

Bil & fritid

6 spørgsmål i Bil & fritid
  • Billån (6)
    • Hvad er debitorrente?

      Debitorrenten er det samme som lånets effektive rente. Den viser lånets rente inklussiv renters rente.
    • Hvor er renten på mit lån?

      Renten på din konto fremgår af din aftale. Hvis du har en variabel rente, skal du være opmærksom på, at den kan have ændret sig.
    • Hvordan finder jeg sælgers oplysninger?

      Du finder sælgers navn og kontaktoplysninger på bilannoncen på DBA eller Biltorvet. Vi anbefaler også, at du tager kontakt til sælger, inden du ansøger om dit nye billån.

      På denne måde sikrer du dig, at du har alle de nødvendige oplysninger, inden du indgår en aftale med en sælger. Jo mere du ved omkring sælgeren, desto mere sikker kan du føle dig med handlen.

    • Hvordan finder jeg reg.nr. på bilen?

      Bilens registreringsnummer findes på bilannoncen på DBA eller Biltorvet. Vi anbefaler også, at du tager kontakt til sælger, inden du ansøger hos os. På den måde får du alle de informationer, du behøver for at træffe den rette beslutning.

    • Hvad koster det?

      Prisen på et billån afhænger af lånebeløbet, din egen udbetaling samt løbetiden på lånet. Brug beregneren for at finde netop det billån, der passer dig, så kan du se nøjagtigt, hvad du skal betale for et billån hos os.

      Hvis du er i tvivl om noget, er du altid velkommen til at kontakte os med spørgsmål, så du kan optage dit billån uden bekymringer.

    • Er min ansøgning bindende?

      Nej, din ansøgning om et billån fra os er ikke bindende. Når du sender din ansøgning til os, og den bliver godkendt, modtager du et lånetilbud. Det er først, når du har underskrevet lånedokumentet, at det binder. Efter underskrift har du desuden 14 dages fortrydelsesret.

      Du kan derfor helt uforpligtende sende en ansøgning af sted og se hvilket billån, vi er i stand til at tilbyde dig. Hvis det ikke lever op til dine forhåbninger, så undlader du bare at acceptere.

      Det mener vi giver dig de bedste muligheder for at træffe den rette beslutning, når du skal ud og anskaffe dig en ny bil.

Ring til Bil & fritid

Privatlån

15 spørgsmål i Privatlån
  • Ansøgning (9)
    • Hvad kan jeg låne til?

      Vi blander os i princippet ikke i, hvad du skal bruge pengene til, men det kan være en fordel at lade os vide, hvis du skal bruge alle eller nogle af pengene til at indfri eksisterende gæld, da det kan have indflydelse på vores kre​​ditvurdering af din ansøgning. Endvidere kan Privatlånet desværre ikke bruges til finansiering af udbetalingen på en bil, hvor finansiering af bilen ligeledes sker gennem Santander Consumer Bank. Baggrunden er, at vi finansierer biler med købekontrakt og ejendomsforbehold. Anvendelsen af denne finansieringsform er juridisk betinget af, at vi ikke finansierer mere end 80% af bilen.

    • Hvilke dokumenter kræves der?

      Ved alle lån skal vi bruge din/jeres seneste lønseddel samt seneste årsopgørelse, som vi modtager via SKAT, når du har logget ind med dit NemID og givet samtykke til, at SKAT giver os oplysningerne. Har du hemmelig adresse, skal vi have en kopi af dit sygesikringsbevis. Ved lån over 100.000 kr. skal vi også bede om en kopi af dit/jeres gyldige danske kørekort, pas eller opholdstilladelse.

    • Skal jeg stille sikkerhed for lånet?

      Nej. Du skal ikke stille sikkerhed, når du søger Privatlån hos os.

      Hvis du dog er registreret i Debitorregistret eller RKI, så kan du desværre ikke låne penge hos os. 

    • Jeg får en fejl, når jeg sender min ansøgning​

      Følgende kan være skyld i fejl i forbindelse med indsendelse af ansøgningen: - Kig ansøgningen igennem, inden du sender den, for at se om der er røde ”markeringer”, hvor der fremkommer bemærkninger om indtastninger i skemaet. - Har du/I ”hakket af” i samtykket? Hvis ikke du/I giver samtykke til dataanvendelse mv., kan vi ikke modtage ansøgningen. Har du stadigvæk problemer med at få sendt din ansøgning, så prøv at finde et tidspunkt, hvor du kan udfylde ansøgningen indenfor vores telefoniske åbningstid, dvs. mandag til fredag mellem kl 10 og kl 16. Start med at udfylde ansøgningen, og ring så til os, på 70 21 31 31 når/hvis der opstår problemer.

      Sørg altid for at din computer er opdateret med de seneste sikkerheds opdateringer, og som alternativt kan du prøve med en anden browser.

    • Er renten på Santander Privatlån fast eller variabel?

      Vi tilbyder udelukkende variabel rente på Santander Privatlån. Læs mere, om hvad variabel rente vil sige i vores almindelige forretningsbetingelser.​

    • Hvor meget kan jeg låne og over hvor lang tid?

      Hos Santander Consumer Bank kan du låne fra 10.000 kr. op til 350.000 kr. Du bestemmer selv, om du vil betale pengene tilbage over 12 eller op til 180 måneder. Låner du op til (og med) 50.000 kr. er tilbagebetalingstiden maksimum 120 måneder, låner du mellem 50.000 og 150.000 kr. er tilbagebetalingstid​en maksimum 144 måneder. Jo længere løbetid, desto lavere er den månedlige ydelse.​​

    • Kan jeg ansøge om at låne penge pr. telefon eller brev?

      Nej, vi modtager kun ansøgninger via vores hjemmeside. Husk at have dit NemID parat, så er du klar til at udfylde din ansøgning.

      Du er dog altid velkommen til at kontakte os via telefon på 70 21 31 31, hvis du er i tvivl om noget ved ansøgningsprocessen. Dette er nummeret direkte til vores privatlånsafdeling, hvor vi sidder klar til at besvare dine spørgsmål, så du kan optage et lån uden at være i tvivl om noget som helst.

      Vi prioriterer kundeservice højt og ønsker naturligvis, at du får den bedst mulige oplevelse, så tøv endelig ikke med at kontakte os.

    • Hvem kan låne penge?

      Alle som er fyldt 18 år med et CPR-nummer og dansk folkeregisteradresse kan ansøge om at låne penge nu og her. Du skal dog være opmærksom på, ​at hvis du er registreret i RKI, eller Debitorregistret, kan vi ikke tilbyde dig et lån.

      Derudover er der et indkomstkrav for henholdsvis Privatlån og Privatlån plus:

      Ved Privatlån kræves en årsindtægt på minimum 120.000 ved én ansøger og 240.000, hvis man har en medansøger.

      Ved Privatlån Plus kræves en årsindtægt på minimum 240.000 ved én ansøger og 400.000, hvis man har en medansøger.

    • Hvorfor har jeg modtaget et tilbud på et andet beløb eller andre øvrige vilkår, end det jeg har søgt om?

      ​I vores kreditvurdering af den enkelte ansøgning kigger vi i første omgang på, om vi kan tilbyde det lån, der er ansøgt. Hvis det ikke er muligt for os at tilbyde det lån, der er ansøgt, ser vi på muligheder for, hvad vi er i stand til at tilbyde. ​

      Dette betyder, at du stadig kan optage et lån hos os, men du bliver nødt til at overveje, om disse nye betingelser og omstændigheder stadig er interessante for dig.

  • Betaling og indfrielse (6)
    • Kan jeg undgå at betale via Betalingsservice?

      Nej, det er en betingelse for at få lånet, at ydelserne betales via Betalingsservice. Såfremt Betalingsserviceaftalen af en eller anden årsag ikke gennemføres en måned, fremsendes et indbetalingskort. Det koster et gebyr på 35 kr. per måned at få fremsendt indbetalingskort (dette gebyr opkræves ud over det månedlige administrationsgebyr).

    • Hvordan tilmelder jeg betalingen til BS (Betalingsservice)?

      Vi tilmelder dit nyoprettede Privatlån til Betalingsservice på den konto, du/I han angivet i ansøgningen. Såfremt Betalingsserviceaftalen skal tilmeldes igen eller trækkes fra en anden konto i lånets løbetid, skal det ske via din bank. Hvis du benytter netbank, er der mulighed for at tilmelde regninger direkte der. Kontakt dit pengeinstitut for flere oplysninger om denne mulighed. Du tilmelder dig Betalingsservice via din netbank med BS nr. og debitorgruppenr., som fremgår i nederste højre hjørne af dit indbetalingskort. Vær opmærksom på, at din aftale først opkræves via Betalingsservice, når beløbet fremgår af Betalingsserviceoversigten.

    • Hvad gør jeg, hvis jeg ikke kan betale?

      Hvis du ikke kan betale den månedlige ydelse, skal du kontakte os med det samme på telefon 70 21 90 11. Jo hurtigere du kontakter os, jo bedre mulighed giver det os for at finde den løsning, der passer din økonomi bedst. Hvis vi skal se på en mulig betalingsaftale, skal du som minimum have haft 12 rettidige indbetalinger.

    • Kan jeg foretage en ekstraordinær indbetaling?

      Ja, du kan til enhver tid lave et ekstraordinært afdrag på dit lån. Det koster ikke noget at indbetale ekstraordinært. Vi kan tilbyde at trække pengene direkte fra dit VISA/Dankort. I så fald ring til Kundeservice på 70 21 90 11. Husk at have kortet parat, hvis vi skal trække på dette.

    • Kan jeg indfri mit lån før tid?

      Du kan til enhver tid indfri aftalen uden varsel. Ved indfrielse af aftalen forfalder restgælden på kontoen omgående til betaling. Indfrielse af aftalen kan ske ved at ringe til vores kundekundeservice på tlf. 70219011, ved at skrive til Santander Consumer Bank, stamholmen 147, 6., 2650 Hvidovre, eller via mail til kundeservice@santanderconsumer.dk. Når du indfrier aftalen, skal du tilbagebetale hele restgælden pr. indfrielsesdagen inklusive renter og gebyrer. Ved førtidig opsigelse og indfrielse er Santander Consumer Bank berettiget til at opkræve renter indtil indfrielsesdatoen. Du kan til enhver tid få en indfrielsesopgørelse ved at kontakte Santander Consumer Banks kundeservice.

    • Hvad koster det at indfri mit lån før tid?

      Det koster ikke noget at indfri dit Privatlån, men for at vi kan oplyse det præcise indfrielsesbeløb, skal du logge ind via hjemmesiden under Min Side, og vælge den dato du ønsker at indfri kontoen ​for den indeværende måned. Hvis du har tilknyttet en SAFE forsikring, skal du kontakte os, da der kan være et gebyr forbundet med at indfri dit lån og derved opsige forsikringen. Hvis du har en SAFE Afdragssikring knyttet til din konto kan det være et gebyr op til 995 kr. i overensstemmelse med forsikringsbetingelserne. Årsagen er, at SAFE er tegnet for hele lånets løbetid, og vi skal derfor betale en efterregulering af præmien til forsikringsselskabet for den risiko, som de har haft i perioden, hvis forsikringen opsiges før tid. ​ Det er dog muligt, at opsige denne skriftligt indenfor 30 dage fra modtagelse af policen.

Ring til Privatlån

Opsparing

16 spørgsmål i Opsparing
  • Oprettelse (8)
    • Er der nogen gebyrer forbundet med kontoen?

      Nej, vores opsparingskonti har ingen gebyrer.

    • Hvorfor skal jeg oplyse, hvor min opsparing er fra, og hvad den skal bruges til?

      Disse spørgsmål er et lovkrav, som alle danske banker skal følge. De skal stilles til nye og eksisterende kunder for at modvirke såkaldt hvidvaskning af penge.
    • Jeg bor i udlandet​. Kan jeg oprette en konto?

      Nej, vi kan desværre kun tilbyde konti til kunder med fast bopæl i Danmark.
    • Jeg er under 18 år. Kan jeg oprette en konto?

      Nej, vi tilbyder desværre ikke konti til personer under 18 år.
    • Jeg har skjult adresse, kan jeg oprette en konto?

      Ja, det kan du godt, men det kræver at du sender et brev, eller kontakter os. Kontakter du os sender vi et sikkert link, så du kan uploade de informationer vi har brug for. Vi skal bruge dit navn, adresse, cpr-nummer, telefonnummer og ønsket mail samt kopi af billede-id og sygesikringsbevis. Du vil derefter blive kontaktet pr. mail, når du kan oprettes.​
    • Kan min samlever og jeg have samme højrentekonto?

      Nej, kontoen bliver registreret til den person, der logger på med sit NemID ved oprettelsen.
    • Kan virksomheder oprette en højrentekonto?

      Nej, det er kun privatpersoner, der kan oprette konti.​
    • S​kal første indbetaling komme fra en konto i mit navn?

      Første indbetaling bruges til at fuldføre identificeringen af dig som kunde, og er et juridisk krav for at kunne oprette dig online. Kommer din første indbetaling ikke fra en konto i dit navn, skal du identificere dig på anden vis eksempelvis vha. pas eller kørekort. I så fald kontakter vi dig. Din indbetaling vil stadig blive indsat på din konto, men du vil ikke kunne tilgå pengene, før ident​ificeringen er gjort på anden vis.
  • Generelt (5)
    • Kan jeg få et kontoudtog?

      Én af grundene til, at vi kan have så høje opsparingsrenter er, at alt foregår elektronisk. Du modtager derfor ikke et fysisk kontoudtog, men kan se dine posteringer under din kontooversigt, når du logger på Netbank for opsparing.

    • Kan I sende mig min indlånsaftale?

      Du ser din indlånsaftale ved at logge på din netbank og vælge den enkelte konto, som du ønsker at se aftalen for. For at holde omkostningerne nede og opsparingsrenterne oppe, har vi ikke mulighed for at sende den fysisk.​

    • Kan jeg navngive mine konti?

      Nej, desværre ikke på nuværende tidspunkt.

    • Hvordan opsiger jeg min konto?

      Såfremt du ønsker at opsige din Højrente konto, skal du logge ind på din Santander netbank og udbetale din disponible saldo, så saldoen bliver 0 kr. Når pengene er udbetalt og til rådighed på din NemKonto, skal du sende en mail til os, hvor du skriver, at du ønsker at opsige din konto (husk at angive kontonummer). Herefter lukker vi kontoen og udbetaler renterne indenfor 2-3 bankdage.

    • Jeg kan ikke logge på netbanken. Skal jeg starte forfra som ny kunde?

      Din konto kan være lukket og derfor skal du oprette dig på ny.

      Vi lukker konti uden indestående, som ikke har været anvendt i over et år. På Højrente 24 er der i øvrigt 12 dages frist til at indbetale efter oprettelsesdagen. Sker dette ikke inden for fristen vil disse konti ligeledes blive lukket.

  • Rente (3)
    • ​Hvordan finder jeg ud af, hvis renten ændrer sig?

      Santander sender altid information om renteændringer med mindst 1 måneds varsel. Dette vil ske via​ email. Hvis ændringen er til din fordel, kan det ske uden varsel.

    • Hvornår udbetales min rente?


      Din optjente rente bogføres på din konto ved årskiftet, eller hvis du lukker din konto. Du kan løbende se din optjente rente ved at logge ind på din kontooversigt, ved at logge på Netbank for opsparing.

    • Hvorfor står​ der​ 0,0% i rente på Højrente Plus og Højrente 24?

      Den aktuelle rente på kontoen fremgår først, når saldoen på kontoen er over 100.000 kr.

Ring til Opsparing

Kreditkort

19 spørgsmål i Kreditkort
  • Ansøgning (5)
    • Hvem kan ansøge?

      Du skal være fyldt 18 år og ikke være registreret i RKI eller Debitor Registret. Derudover skal din årlige indkomst være over 200.000 kr. Derudover foretager vi en individuel kreditvurdering, inden vi godkender og bevilger dig et kreditkort. 

    • Hvornår får jeg svar på min ansøgning?

      Du får svar på din ansøgning med det samme på mailadressen som du har angivet i ansøgningsskemaet.

    • Hvornår modtager jeg kortet?

      Bliver din ansøgning godkendt, modtager du en kreditaftale, som du kan underskrive med NemID og returnere med det samme. Derefter bliver du bedt om at uploade en tydelig kopi af billede ID (pas, kørekort el. lign).

      Du modtager dit nye Santander Red indenfor 14 dage.

      Bemærk at vi indenfor 24 timer efter at have modtaget din ansøgning, sender dig en mail, hvor du selv kan vælge din pinkode. Hvis du ikke vælger en pinkode, vil du automatisk få en tilsendt.

    • Kan jeg selv vælge PIN-kode?

      Ja, du kan selv vælge din PIN-kode. 24 timer efter vi har modtaget din ansøgning, sender vi dig en e-mail, hvor vi beder dig vælge din pinkode. Hvis du ikke vælger en pinkode, vil du automatisk få en tilsendt. 

    • Har jeg fortrydelsesret?

      Med Santander Red får du automatisk 14 dages fuld fortrydelsesret. Så de første 14 dage, efter du har underskrevet kreditaftalen, kan du helt uforpligtende prøve Santander Red. Hvis du inden 14 dage ikke vil fortsætte med at bruge dit kort, kan du lukke det igen uden hverken at skulle betale renter eller gebyrer. 

      Du skal naturligvis stadigvæk tilbagebetale, hvad du har brugt af kreditten på kortet.

  • Generelt (4)
    • Hvad menes der med op til 45 dages rentefri?

      Hvor lang kredit du får på det enkelte køb, afhænger af, hvornår på måneden du foretager købet. Hvis du f.eks. bruger dit kort efter kontoen opgøres den 15. juni, bliver der først beregnet renter på beløbet efter den 1. august - altså 45 dage senere. Hvis du i stedet bruger dit kort f.eks. den 14. juni, kommer købet med i opgørelsen den 15. juni, og der bliver beregnet renter af beløbet efter den 1. juli.

      Husk, at du altid som udgangspunkt skal betale det minimumsbeløb, der fremgår af din kreditaftale. Hvis du vil have ændret dit minimumsbeløb, skal du kontakte vores kundeservice​.

    • Er der gebyr ved hævning?

      Du betaler ikke gebyr til Santander Consumer Bank, når du hæver kontanter i udlandet med dit Santander Red Kreditkort. Du skal dog være opmærksom på, at visse lokale pengeinstitutter kan pålægge vekselgebyr ved kontanthævning med et udenlandsk betalingskort.

    • Hvordan spærrer jeg mit kort?

      Har du mistet dit kort, skal du strakt kontakte Santanders 24/7 spærreservice på +45 70 25 25 02.

    • Hvad er omregningskursen i udlandet?

      Køb og kontanthævninger i udlandet omregnes til danske kroner og skal altid tilbagebetales i danske kroner. Omregningskursen ved brug i udlandet sker på baggrund af VISAs valutakurser. Til kursen lægges 1,75%. Kursen, der anvendes, er VISAs kurs, den dag transaktionen "rammer" VISA (som regel samme dag eller inden for få dage efter købet). Se dagens valutakurser for VISA her.

  • Apple Pay (7)
    • Er Apple Pay sikkert?

      Ja, Apple Pay er en af de sikreste og nemmeste måder at betale på, hvad enten du bruger kode, har fingeraftryk eller ansigtsgenkendelse slået til.

    • Hvordan får jeg Apple Pay?

      Hent Santander My Cards app fra Apple app Store og tilføj dit kort til Apple Wallet derfra. Du kan også lægge dit kort ind manuelt fra Apple Wallet og følge processen.

    • Hvordan fjerner jeg mit kort fra Apple Pay?

      Du skal åbne Apple Wallet, og vælge kortet som du ønsker at fjerne. Under fanen Info, skal du nederst vælge "Fjern kort".

    • Hvad gør jeg, hvis min telefon bliver stjålet?

      Du skal melde din telefon eller anden enhed stjålet hos politiet. Da Apple Pay benytter TouchID eller Face ID er det kun dig, der kan bruge Apple Pay. Har du mistanke om nogen kender til din personlige kode til enheden, bør du straks ændre denne. Vi anbefaler at du bruger ”Find my device” app’en, eller logger ind på icloud.com. Hvis din telefon bliver stjålet eller mistet kan du her ændre telefonens status til at være mistet. Når du gør det, fjernes muligheden for at betale med Apple Pay på telefonen.

      Du behøver ikke spærre dine kort. Er du i tvivl om de digtale versioner af dit kort er slettet, kan du kontakte kundeservice. Vi anbefaler altid, at du regelmæssigt tjekker din konto for at se, om der er transaktioner, du ikke kan genkende.

    • Jeg har mistet mit kort eller det er blevet stjålet?

      Hvis dit kort er væk/stjålet, skal du staks kontakte Santanders 24/7 kortspærring på +45 7025 2502. Gøres dette uden for bankens åbningstid, skal du kontakte banken for at få et nyt.

      De digitale versioner af dit kort vil være spærret indtil det nyt kort udstedes og opdatere kortoplysningerne. Gør du det samme dag, vil du dagen efter kunne bruge Apple Pay igen.

    • Jeg har modtaget en SMS som jeg ikke selv har anmodet om, hvad gør jeg?

      Du skal kontakte Santanders kunde service på +45 70 25 01 05. I appen My Cards kan med fordel tjekke om der er transaktioner du ikke kender til. Hvis dette er tilfældet skal du straks kontakte Santanders spærreservice på +45 70 25 25 02.

    • Jeg har mistet mit kort i udlandet eller på ferien?

      Står du i udlandet og har mistet dit kort, kan du dagen efter du har meldt dit kort stjålet, tilføje det nye kort til Apple Wallet og bruge det med Apple Pay, gennem Santander My Cards. Så kan du fortsætte med at bruge dit Visa kort alle steder der tager imod kontaktløse betalinger.

  • My Cards (3)
    • Hvordan får jeg My Cards?

      Følg linket her på siden og hent Santander My Cards app fra Apple app Store.

    • Findes My Cards til Android?

      Nej, Santander My Cards er kun for dig som har en Apple iPhone.

    • Mit mobilnummer er forkert, hvad gør jeg?

      Hvis du har fået et nyt mobilnummer og vi har et gammelt nr. på dig, skal du skrive til os via Min Side. Log på med dit NemID, vælg Kundeservice fra menuen og skriv til os via anden forespørgsel. Så sørger vi for at opdatere dine nye oplysninger i vores systemer og du vil derefter, på ny kunne registrere dig, og komme igang med at bruge My Cards.

Ring til Kreditkort

Forsikring

7 spørgsmål i Forsikring
  • Sundhedssikring (2)
    • Hvad koster Sundhedssikring?

      Du får alle fordelene med Sundhedssikring for kun 139 kr. om måneden pr. person Bemærk: Der opkræves en afgift til staten på alle skadesforsikringer på 1,1% af præmien. 

    • Hvem kan tegne Sundhedssikring?

      Du kan tegne en Sundhedssikring, hvis du er mellem 18 og 59 år. Du behøver ikke være kunde for at kunne tegne forsikringen. Sundhedssikringen dækker dig til udgangen af den måned, du fylder 65 år.

      Bemærk at denne forsikringstype også udbydes af andre forsikringsselskaber. Du skal derfor være opmærksom på, om du allerede har en lignende forsikring og dækning hos et andet forsikringsselskab.

  • Safe (1)
    • Hvad dækker Safe forsikringen?

      Forsikringen dækker dig ved:

      • 100 % sygemelding i mere end 30 dage
      • 100 % arbejdsløshed i mere end 30 dage
      • Hospitalsindlæggelse i mere end 7 dage
      • Dødsfald
  • Safe Extra (2)
    • Hvordan virker Safe Extra?

      Hvis du kommer ud for en skade, vil forsikringen dække din restgæld på dit VISA (din kredit). Derudover vil forsikring ligeledes indfri din kredit i tilfælde af dødsfald. (max. 100.000 kr.)

    • Hvad koster Safe Extra?

      Forsikringen koster 0,72% af den skyldige saldo på dit VISA (din kredit). Betalingen forfalder til betaling månedsvis bagud og opkræves samtidig med ydelsen. Sammen med din betaling opkræves skadeforsikringsafgift til SKAT på 1,1% af den del af forsikringsgebyret, der ikke vedrører dækning af dødsfald.

  • Øvrige (2)
    • Hvordan tegner jeg forsikringen?

      Du kan bestille en forsikring med det samme ved at ringe til os på telefon 7026 2502 eller sende en mail til vores kundeservice. 

      Det gælder for alle vores forsikringer, Safe, Safe Extra, og Sundhedssikring.

    • Har jeg fortrydelsesret?

      Ja. Hvis du fortryder at have tegnet forsikringen, kan du annullere den i op til 30 dage efter modtagelsen af forsikringsbeviset. Det gør du ved at henvende dig mundtligt eller skriftligt til:

      Santander Consumer Bank
      Stamholmen 147, 6.
      2650 Hvidovre
      Tlf. 7026 2502

Ring til Forsikring

 

Gebyrer og priser

Gebyroversigter
 • Billån
 • Privatlån
 • Kreditkort
 • Opsparing