Gå til hovedindholdet

Selvbetjening

Her kan du nemt navigere mellem forskellige kategorier for at finde de tjenester, du har brug for. Vælg en kategori nedenfor for at komme i gang!

  • Nyt lån

    Har du brug for at låne flere penge?

  • Ændring af månedlig betaling

    Har du brug for at øge, sænke eller springe din betaling over?

  • Indfri lån

    Ønsker du at betale dit lån ud?

  • Indbetaling

    Du kan altid lave en ekstra indbetaling til dit lån med en bankoverførsel. Se her hvordan.

  • Sammenlæg lån

    Spar gebyrer og besvær ved at sammenlægge dine lån.  

  • Forhøj lån

    Har du brug for at forhøje dit lån? 

  • Betalingsplan

    Har du brug for at finde betalingsplanen for dit lån?

  • Faktura

    Har du spørgsmål til din opkrævning? 

  • Kontrakt

    Sådan finder du din kontrakt for privatlån, billån og/eller opsparing.

  • Fuldmagt

    Skal du udfylde en fuldmagt i forbindelse med dit kundeforhold hos Santander? 

  • Opsparing

    Har du en opsparingskonto hos Santander, kan du finde hjælp til ind- og udbetalinger.

  • Opdater oplysninger

    Er du blevet bedt om at opdatere dine oplysninger?

  • Anden henvendelse

    Drejer din henvendelse sig om noget andet, kan du kontakte os her.

Har du brug for mere hjælp? Du er velkommen til at kontakte os.

Chat - Den nemmeste og hurtigste måde at kontakte os på

Vores chatbot Sandrine er klar til at assistere dig døgnet rundt med de fleste spørgsmål. Hvis din henvendelse kræver personlig betjening, vil vi forbinde dig med en kunderådgiver i vores åbningstid.

Chat med os
Åbningstider for chat med medarbejder: Hverdage 09.00 - 15.30

Telefonnummer

70 21 90 11
Åbningstider for telefon: Hverdage 12.00 - 15.00

E-mail

kundeservice@santanderconsumer.dk
Svartid: Vi bestræber os på at besvare din mail inden for 3 hverdage.

Se vores afvigende åbningstider

Spørgsmål og svar baseret på kategori

  • Privatlån

    Hvilke dokumenter kræves der og andre spørgsmål vedrørende Privatlån.

  • Samlelån

    Hvornår er det en god ide at samle lån og andre spørgsmål vedrørende samlelån.

  • Billån

    Hvordan finder jeg registreringsnummer på bilen og andre spørgsmål vedrørende vores billån.

  • Motorcykel

    Afdrag, restgæld, forsikring og andre spørgsmål vedrørende motorcykel.

  • Campingvogn

    Forsikring, restgæld, oversigt over aftale og andre spørgsmål vedrørende campingvogn.

  • Kreditkort

    Spørgsmål vedrørende Santander Red og Acceptcard, og hvordan man bruger Apple Pay samt My Cards appen.

  • Opsparing

    Oprettelse af konto, indbetaling, gebyrer og andre spørgsmål vedrørende vores opsparingskonti.

  • Safe

    Hvad dækker en Safe forsikring og andre spørgsmål vedrørende Safe.

  • Safe Extra

    Her finder du svar på spørgsmål vedrørende Safe Extra forsikringen.

     
  • Restance

    Hvornår modtager jeg en rykker og andre spørgsmål om restance.

Tjoose by Santander

Som kunde hos Santander kan du få adgang til en verden af rabatter med Santanders fordelsapp Tjoose by Santander.

Beskyt dig mod svindel

Hvis du har modtaget en falsk e-mail eller SMS, som udgiver sig for at være Santander, bedes du videresende den information til os på phishing@santanderconsumer.no

Bemærk at din e-mail ikke bliver besvaret.

  • Formularer og dokumenter

    Her finder du betingelser og vilkår samt andre formularer og dokumenter.

  • Behandling af persondata

    Her finder du svar på, hvordan vi behandler dine persondata og vores persondatapolitik.

  • Klagebehandling

    Hvis du er utilfreds med noget, er du velkommen til at kontakte os, så vi kan finde en løsning på din sag.

  • Cookies

    Når du besøger vores hjemmeside, accepterer du at vi bruger såkaldte cookies. Her kan du læse mere om, hvad det betyder.

  • Tekniske krav

    Vi anbefaler, at du altid bruger den nyeste version af dit operativsystem og browser.

  • Priser og gebyrer

    Her finder du en oversigt over vores priser og gebyrer.

  • Bankordliste

    Ordliste over almindelige ord inden for bank og privatøkonomi.