Trygt, nemt og enkelt

Apple Pay er nemt, enkelt og trygt at bruge.

Kontaktløs betaling

Brug Apple Pay som kontaktløs betaling.

Brug Apple Pay overalt

Kan bruges i Danmark, udlandet og online.

Der er mange fordele ved Apple Pay

Dit Santander kreditkort kan nu bruges med Apple Pay, og du kan være blandt nogle af de første i Danmark, som for alvor tager det trådløse betalingssystem i brug.

Hvordan ved jeg, at jeg kan betale med Apple Pay?

Apple Pay fungerer med den kontaktløse funktion i betalingsterminalen. Det betyder, at du kan bruge Apple Pay med dit Santander kreditkort i millioner af butikker over hele verden. Apple Pay kan bruges på alle betalingsterminaler, som har disse symboler.

 

a-pay-contactless-1.jpg


Lavere risiko for svindel

Når du bruger Apple Pay på din enhed, er dette en af de sikreste og nemmeste måder at betale på.

Når du betaler med Apple Pay, bruger systemet et enhedsspecifikt nummer og en unik transaktionskode. Dit fulde kortnummer bliver aldrig gemt på hverken din enhed eller på Apples servere og bliver heller ikke delt med forhandlerne. Apple Pay gemmer ikke nogen transaktionsoplysninger, der kan blive sporet tilbage til dig, og dine køb er dermed en privat sag.

Læs vilkårene for Apple Pay her.


My Cards app - dit overblik

Når du betaler med et Santander kreditkort via Apple Pay, er det nemt at danne et overblik over dit forbrug med Santander My Cards. I My Cards har du overblik og kontrol over, hvad du har til rådighed og hvad dine penge er blevet brugt til. Læs mere om My Cards her, hvor du også finder link til download.

 

Rabat kampagne


Brug Apple Pay og få rabat


Tilføj dit Santander kreditkort til din Apple Wallet og optjen 5% på brændstof og 1% rabat på alle andre varekøb til og med den 31. januar 2019.

Du får rabat på køb som er foretaget med dit Santander kreditkort i Apple Pay.

5pct-fuel.jpg
1pct-other.jpg

Betingelser: For at deltage i kampagnen skal du have et åben og aktivt kreditkort fra Santander Consumer Bank, og transaktionerne skal være gennemført og foretaget med Apple Pay. Kampagnen kører fra lancerings datoen til og med d. 31.01.2019. Ved aktivering af Apple Pay er du automatisk med i kampagnen. Jo flere gange du bruger dit Santander kort gennem Apple Pay i løbet af december 2018 og januar 2019, jo større er din chance for at optjene rabat. Du kan maksimalt optjene 100 kr. i rabat ialt. Rabatten bliver krediteret til din kreditkort konto i februar måned 2019. Kampagnen er tilgængelig for alle Santander Consumer Bank kredit kort kunder.

Santander Red med Apple Pay

Få et Santander Red kreditkort med Apple Pay idag.

Se filmen her
Se filmen her

Spørgsmål og svar til Apple Pay

  • Er Apple Pay sikkert?

    Ja, Apple Pay er en af de sikreste og nemmeste måder at betale på, hvad enten du bruger kode, har fingeraftryk eller ansigtsgenkendelse slået til.

  • Hvordan får jeg Apple Pay?

    Hent Santander My Cards app fra Apple app Store og tilføj dit kort til Apple Wallet derfra. Du kan også lægge dit kort ind manuelt fra Apple Wallet og følge processen.

  • Hvad gør jeg, hvis min telefon bliver stjålet?

    Du skal melde din telefon eller anden enhed stjålet hos politiet. Da Apple Pay benytter TouchID eller Face ID er det kun dig, der kan bruge Apple Pay. Har du mistanke om nogen kender til din personlige kode til enheden, bør du straks ændre denne. Vi anbefaler at du bruger ”Find my device” app’en, eller logger ind på icloud.com. Hvis din telefon bliver stjålet eller mistet kan du her ændre telefonens status til at være mistet. Når du gør det, fjernes muligheden for at betale med Apple Pay på telefonen.

    Du behøver ikke spærre dine kort. Er du i tvivl om de digtale versioner af dit kort er slettet, kan du kontakte kundeservice. Vi anbefaler altid, at du regelmæssigt tjekker din konto for at se, om der er transaktioner, du ikke kan genkende.

  • Jeg har mistet mit kort eller det er blevet stjålet?

    Hvis dit kort er væk/stjålet, skal du staks kontakte Santanders 24/7 kortspærring på +45 7025 2502. Gøres dette uden for bankens åbningstid, skal du kontakte banken for at få et nyt.

    De digitale versioner af dit kort vil være spærret indtil det nyt kort udstedes og opdatere kortoplysningerne. Gør du det samme dag, vil du dagen efter kunne bruge Apple Pay igen.

  • Jeg har modtaget en SMS som jeg ikke selv har anmodet om, hvad gør jeg?

    Du skal kontakte Santanders kunde service på +45 70 25 01 05. I appen My Cards kan med fordel tjekke om der er transaktioner du ikke kender til. Hvis dette er tilfældet skal du straks kontakte Santanders spærreservice på +45 70 25 25 02.

  • Jeg har mistet mit kort i udlandet eller på ferien?

    Står du i udlandet og har mistet dit kort, kan du dagen efter du har meldt dit kort stjålet, tilføje det nye kort til Apple Wallet og bruge det med Apple Pay, gennem Santander My Cards. Så kan du fortsætte med at bruge dit Visa kort alle steder der tager imod kontaktløse betalinger.

  • Hvordan fjerner jeg mit kort fra Apple Pay?

    Du skal åbne Apple Wallet, og vælge kortet som du ønsker at fjerne. Under fanen Info, skal du nederst vælge "Fjern kort".

  • Mit mobilnummer er forkert, hvad gør jeg?

    Hvis du har fået et nyt mobilnummer og vi har et gammelt nr. på dig, skal du skrive til os via Min Side. Log på med dit NemID, vælg Kundeservice fra menuen og skriv til os via anden forespørgsel. Så sørger vi for at opdatere dine nye oplysninger i vores systemer og du vil derefter, på ny kunne registrere dig, og komme igang med at bruge My Cards.